De ce sa nu suferi? De ce sa fugi de suferinta? Momentul in care durerea e cea mai puternica e cel in care ne trezim. Este momentul zero in care constientizam si reincepem totul. Apogeul durerii e cel mai frumos daca il simti cu adevarat si daca inveti ca atunci te vei trezi la realitate. Mi-am purtat durerile cele mai mari ca un talisman care m-au desteptat si m-au format. Nu iubesc durerea, nu-mi este drog, nu-mi este soră. Dar cand se incuie in casa cu mine si arunca cheia, ma calmez si o caut pentru ca pana la urma tot eu stiu unde se afla. Si in veci nu voi avea respect fata de cei care fug de durere in loc sa o resimta si sa evolueze. Nu ii voi respecta pe cei care beau sau fug de realitate prin substante in doza zilnica pentru o durere efemera. Nu empatizez cu fiintele care confunda un refugiu cu lucrurile care sunt menite sa provoace extaz.

